Doručenie zdarma pri objednávkach nad 500 KČ

Doručenie zdarma pri objednávkach nad 500 KČ

HYDROGELFOLIE.CZ LOGO

Všeobecné podmínky

Internetový obchod www.hydrogelfolie.cz

 

Úvodní ustanovení a definice

 

1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále také jen „VOP“) upravují právní vztahy mezi společností Obchodní firma: ZOE TRANZ, spol. s r.o.

Sídlo společnosti: ZOE ZOE, s.r.o: Tichá 2054/119, Veľký Meder 932 01, Slovenská republika.

Zapsaná v rejstříku Okresního soudu Trnava, oddíl Sro, vložka č. 47233/T.

IČO: 48037656 DIČ: 2120003281 Bankovní účet: SK09 0900 0000 0050 6792 5182.

Prodávající není plátcem DPH /daň z přidané hodnoty/.

(dále také jen „Prodávající“) a každá osoba, která je Kupujícím zboží nebo služeb nabízených Prodávajícím na Internetové stránce Prodávajícího a která vystupuje v postavení spotřebitele ve smyslu dalších ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek a příslušných právních předpisů definujících spotřebitele, v rámci platných právních předpisů Slovenské republiky

102/2014 Z. z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 250/2007 Sb. Zákon č. 22/2004 Sb. Zákon č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

 

1.1.1.E-mailový kontakt a telefonní kontakt na prodávajícího je:

E-mail: [email protected]

Tel: +421 948 765 066

 

1.1.2.Adresa pro zasílání dokumentů, stížností, odstoupení od smlouvy apod. je:

ZOE TRANZ, spol. s r.o., Tichá 2054/119, Veľký Meder 932 01, Slovenská republika.

 

1.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi Kupujícími, kteří jsou spotřebiteli, a Prodávajícím.

 

1.3.Pojem internetový obchod je totožný s pojmem elektronický obchod a pojmem webové stránky.

 

1.4. Kupujícím je každá osoba (fyzická nebo právnická), která učinila objednávku, a to zejména prostřednictvím internetových stránek Prodávajícího nebo jiných prostředků komunikace na dálku.

 

1.5. Spotřebitelem je kupující, který je fyzickou osobou a který při uzavírání kupní smlouvy prostřednictvím webové stránky prodávajícího nejedná v rámci své podnikatelské činnosti.

 

1.6. Na smluvní vztahy (jakož i další právní vztahy, které mohou ze smluvního vztahu vzniknout) s Kupujícími, kteří jednají v postavení právnických osob, nebo s fyzickými osobami-podnikateli, kteří jednají v rámci své podnikatelské činnosti /Kupující, kteří nejednají v postavení spotřebitelů/, se použijí ustanovení zákona č. 513/1991 Sb. obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

 

1.7 Smlouvou uzavřenou na dálku se pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek rozumí smlouva mezi Prodávajícím a Spotřebitelem sjednaná a uzavřená výhradně jedním nebo více prostředky komunikace na dálku bez současné fyzické přítomnosti Prodávajícího a Spotřebitele, zejména s využitím internetových stránek nebo jiných prostředků komunikace na dálku.

 

1.8. Pojem kupní smlouva zahrnuje smlouvu o prodeji výrobků a smlouvu o poskytování služeb ve smyslu textu uvedeného v těchto obchodních podmínkách.

 

1.9. Produkty (dále také jen „zboží“ nebo „produkty“) jsou zboží nebo služby, které jsou určeny k prodeji a jsou také zveřejněny na internetových stránkách prodávajícího.

 

1.10.Prodávající je současně provozovatelem elektronického systému, jehož prostřednictvím provozuje webové stránky na doméně www.hydrogelfolie.cz.

 

1.11.Příslušným orgánem vykonávajícím dozor nad zákonností v oblasti ochrany spotřebitele je:

Slovenská obchodní inspekce

se sídlem v Trnavě pro Trnavský kraj

Trhová 243/2 917 01 Trnava

Slovenská republika

Kontakt:

tel. č.: 033/551 26 56

E-mail: [email protected]

Webový odkaz pro podávání stížností: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-propose-a-request/submit-a-submission.soi

 

1.12.Sťažnosti, alebo podnety Kupujúci môže taktiež adresovať aj priamo Predávajúcemu na adresu uvedenú v bode 1.1.2. týchto VOP. Predávajúci zároveň odporúča Kupujúcim, aby sťažnosti a podnety (z dôvodu urýchlenia vybavenia) Predávajúcemu adresovali na emailovú adresu Predávajúceho: [email protected].
Akákoľvek sťažnosť, alebo podnet bude Predávajúcim posúdená a vybavená do 10 pracovných dní od jej prijatia. Pričom o jej vybavení Predávajúci informuje Kupujúceho rovnakou formou, akou Kupujúci sťažnosť, alebo podnet Predávajúcemu doručil. 1.13.V zmysle §3, ods. 1, písm. n), Zákona č. 102/2014 Z.z. Predávajúci informuje spotrebiteľa, že neexistujú žiadne špeciálne príslušné kódexy správania, ku ktorým sa Predávajúci zaviazal k ich dodržiavaniu, pričom kódexom správania sa rozumie dohoda, alebo súbor pravidiel, ktoré
vymedzujú správanie Predávajúceho, ktorý sa zaviazal dodržiavať tento kódex správania vo vzťahu k jednej alebo viacerým osobitným obchodným praktikám, alebo obchodným odvetviam, ak tieto nie sú ustanovené zákonom, alebo iným právnym predpisom alebo opatrením orgánu verejnej správy, ktoré sa Predávajúci zaviazal dodržiavať, a o spôsobe, akým sa môže spotrebiteľ
s nimi oboznámiť, alebo získať ich znenie.

 

Objednávka výrobku – uzavření kupní smlouvy

 

2.1. Návrhem na uzavření kupní smlouvy ze strany kupujícího je odeslání objednávky produktu kupujícím, a to zejména prostřednictvím internetových stránek prodávajícího nebo jinými prostředky komunikace na dálku.

 

2.2. K uzavření kupní smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím dochází okamžikem doručení potvrzení o přijetí objednávky Kupujícímu, které Kupující vytvořil v souladu s bodem

 

2.1 těchto VOP Prodávajícím (elektronicky na e-mailovou adresu Kupujícího zvolenou Kupujícím v procesu vytváření objednávky).

 

2.3. Kupní smlouva se uzavírá na dobu určitou a zaniká zejména splněním všech závazků Prodávajícího a Kupujícího.

 

2.3.1. Kupní smlouvu lze ukončit i v dalších případech vymezených právními předpisy Slovenské republiky, zejména dohodou smluvních stran, odstoupením od smlouvy ze strany spotřebitele a v obdobných případech.

 

2.4. Prodávající upozorňuje Kupujícího, že v případě objednání výrobků Kupujícím je s objednávkou spojena povinnost platby za Kupujícího, a to formou platby zvolenou Kupujícím.

 

III. Kupní cena a platební podmínky

 

3.1. Cena zboží a služeb objednaných prostřednictvím webových stránek prodávajícího (dále jen „kupní cena“) je uvedena u každého produktu zvlášť a je platná v okamžiku vytvoření objednávky kupujícím.

 

3.2. Základní měnou platby je euro.

 

3.3. Kupní cena zboží nebo služeb uvedená na webových stránkách prodávajícího je celková cena zboží nebo služeb včetně všech daní a je zřetelně uvedena na webových stránkách prodávajícího.

 

3.3.1. Kupní cena zboží nebo služeb nezahrnuje náklady na dopravu nebo jiné náklady spojené s dodáním výrobků. 3.3.2. Kupní cena zboží nebo služeb je uvedena v příloze č. 1 této smlouvy.

 

Způsoby platby

 

4.1. Za zboží a služby na webových stránkách prodávajícího můžete platit následujícími způsoby:

4.1.1.platba na dobírku v případě doručení na adresu ve Slovenské republice – cena 1.20 Eur

4.1.2.online platba prostřednictvím platební brány Paypal, Stripe nebo Shopify payments 

4.1.3.platba zálohou nebo převodem na účet prodávajícího 

 

Dodání výrobků

 

5.1.Pokud si kupující zvolil jako formu platby za objednávku dobírku.

5.2. Prodávající je povinen objednávku splnit a výrobky dodat Kupujícímu nejpozději do 30 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy ve smyslu odst. 2.2. a násl. těchto VOP.

5.1.1. Zvolil-li Kupující jinou formu úhrady objednávky než platbu na dobírku, je Prodávající povinen objednávku splnit a výrobky dodat Kupujícímu nejpozději do 30 dnů ode dne uzavření Kupní smlouvy ve smyslu odst. 2.2 a násl. těchto VOP.

VOP a zaplacení celkové ceny objednávky Prodávajícímu. Pokud byly splněny obě podmínky uvedené v bodě 5.1.1. těchto VOP (tj. pokud byla uzavřena kupní smlouva a byla uhrazena celková cena objednávky Prodávajícímu), je Prodávající povinen dodat Produkty Kupujícímu nejpozději do 30 dnů ode dne splnění obou těchto podmínek.

Obvyklá doba, kdy Prodávající odešle Produkty, je 1 pracovní den ode dne uzavření Kupní smlouvy nebo 1 pracovní den ode dne úhrady celkové ceny objednávky Prodávajícímu.

 

5.2. Místem dodání objednaného produktu je adresa uvedená kupujícím v objednávce.

 

5.3. Prodávající dodá výrobek Kupujícímu (nebo osobě pověřené Kupujícím k převzetí výrobku) vlastními prostředky nebo prostřednictvím třetích osob (přepravních a doručovacích společností).

 

5.4. Dodání výrobku je provedeno jeho převzetím kupujícím (nebo osobou, kterou kupující pověřil převzetím výrobku).

 

5.5. Prodávající může odeslat zboží, které má Kupující ihned k dispozici, a zbývající část objednávky dodat dodatečně ve lhůtě, která je v souladu s dodací lhůtou dle těchto VOP, avšak pouze za předpokladu, že Kupujícímu tímto jednáním Prodávajícího nevzniknou žádné další náklady, a pouze pokud s tím Kupující souhlasí.

 

5.6. Prodávající je povinen dodat Kupujícímu Produkty v objednaném množství a kvalitě spolu s daňovými doklady vztahujícími se k objednávce a dalšími případnými doklady typickými pro Produkty nebo Služby.

5.7. V případě, že si Kupující zvolí formu doručení listovní zásilkou bez možnosti sledování, Prodávající upozorňuje, že za takovéto zásilky nemůže převzít plnou odpovědnost za doručení. Tento způsob doručení je možný pouze na výslovné přání Kupujícího a je důležité, aby si Kupující byl vědom, že v případě nedoručení zboží do 7 dnů od odeslání je nutné se obrátit na místní poštovní službu. Prodávající děkuje za pochopení a trpělivost v této záležitosti a doporučuje zvolit jinou formu doručení s možností sledování pro vyšší jistotu doručení.

 

 

Přijetí výrobku

 

6.1. Nebezpečí škody na výrobku a odpovědnost za škodu na výrobku přechází na kupujícího až řádným převzetím výrobku, a to bez ohledu na to, zda kupující výrobek převezme osobně nebo prostřednictvím oprávněné/pověřené třetí osoby. Prodávající doporučuje kupujícímu, aby si při převzetí objednávky zkontroloval, zda je objednávka převzata.

 

6.2 Vlastnické právo k výrobkům přechází na Kupujícího okamžikem převzetí výrobků Kupujícím v místě dodání určeném Kupujícím.

 

6.3. Prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení ceny objednávky od Kupujícího za dodané zboží.

 

VII. Nákladní doprava – způsoby přepravy výrobků a cena za jejich přepravu

 

7.1 Způsoby přepravy a cena za přepravu objednaných výrobků:

 

7.1.1 Formy přepravy:

7.1.1.1. Prodávající informuje kupujícího o formách dopravy, které si kupující může zvolit, na internetových stránkách prodávajícího v průběhu nákupního procesu před uzavřením kupní smlouvy.

 

7.1.2. Ceny za přepravu:

 

7.1.2.1. Prodávající informuje Kupujícího o cenách za jednotlivé formy dopravy, které si může Kupující zvolit, na internetových stránkách Prodávajícího v průběhu nákupního procesu, a to před uzavřením Kupní smlouvy v sekci týkající se volby dopravy, neboť cenu za dopravu nelze určit před určením adresy dodání Produktů. Cena za dopravu není součástí ceny Výrobku a vypočítává se na základě místa doručení objednávky.

 

VIII. Odstoupení kupujícího od kupní smlouvy bez udání důvodu

 

8.1. Pokud prodávající včas a řádně poskytl spotřebiteli informaci o právu odstoupit od smlouvy podle § 3 odst. 1 písm. h) zákona č. 102/2014 Sb. je spotřebitel oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo od smlouvy uzavřené mimo prostory prodávajícího do 14 dnů ode dne:

  1. a) převzetí zboží dle bodu 8.1.1. těchto VOP v případě smluv, jejichž předmětem je prodej zboží,
  2. b) uzavření smlouvy o poskytování služeb nebo o poskytování služeb v případě, kdy je předmětem smlouvy prodej zboží.
  3. c) uzavření smlouvy o poskytování elektronického obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči.

 

8.1.1. Zboží se považuje za převzaté spotřebitelem v okamžiku, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba, s výjimkou dopravce, převezme všechny části objednaného zboží, nebo pokud

(a) zboží objednané spotřebitelem v rámci jedné objednávky je dodáváno odděleně, v okamžiku převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední,

(b) dodává zboží sestávající z několika částí nebo kusů, v okamžiku převzetí poslední části nebo kusu,

(c) dodává zboží opakovaně po určitou dobu, a to v okamžiku převzetí prvního z dodaného zboží.

 

8.1.2.Pokud prodávající poskytl spotřebiteli informace podle § 3 odst. 1 písm. h), čl. 2 zákona č. 102/2014 Sb. ve znění pozdějších předpisů až následně, nejpozději však do 12 měsíců od počátku běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy dle bodu 8.1. a násl. těchto VOP, lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne 14 dnů ode dne, kdy Prodávající dodatečně splnil informační povinnost.

 

8.1.3. Neposkytl-li Prodávající spotřebiteli informace podle § 3 odst. 1 písm. h) zákona. 102/2014 Sb. ve znění pozdějších předpisů, a to ani v dodatečné lhůtě dle bodu 8.1.2. těchto VOP, lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 12 měsících a 14 dnech ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy dle bodu 8.1. a násl. těchto VOP

 

8.1.4. Spotřebitel může od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, odstoupit i před počátkem běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.

 

8.2. Spotřebitel je povinen nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy zaslat zboží zpět nebo je předat prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí, pokud Prodávající navrhne osobní převzetí zboží nebo převzetí prostřednictvím jím pověřené osoby. Lhůta podle první věty se považuje za dodrženou, pokud bylo zboží předáno do

prodávajícího nejpozději v poslední den lhůty (§ 10 odst. 1 zákona č. 102/2014 Sb.).

 

8.3.Spotřebitel je povinen, pokud chce toto právo uplatnit, oznámit prodávajícímu odstoupení od kupní smlouvy nejpozději v poslední den stanovené lhůty. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud je oznámení o odstoupení od smlouvy odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty na adresu prodávajícího, která je následující: ZOE TRANZ, spol. s r.o., Tichá 2054/119, Veľký Meder 932 01, Slovenská republika. Toto právo může spotřebitel uplatnit také v kterékoli provozovně prodávajícího.

8.4. Spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od Smlouvy u Prodávajícího v listinné podobě nebo ve formě záznamu na jiném trvalém nosiči; byla-li Smlouva uzavřena ústně, postačí k uplatnění práva Spotřebitele na odstoupení od Smlouvy jakékoliv jednoznačně formulované prohlášení Spotřebitele vyjadřující jeho vůli odstoupit od Smlouvy (dále jen „oznámení o odstoupení“).

 

8.4.1. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, ruší se od počátku i každá vedlejší smlouva související se smlouvou, od které spotřebitel odstoupil. 8.4.2. V souvislosti se zrušením doplňkové smlouvy nelze po spotřebiteli požadovat žádné náklady ani jiné platby, s výjimkou úhrady nákladů a plateb uvedených v § 9 odst. 3 a § 10 odst. 3 zákona č. 102/2014 Sb. ve znění pozdějších předpisů.

a ceny za službu, je-li předmětem smlouvy poskytnutí služby a byla-li služba poskytnuta v plném rozsahu.

 

8.5. Odstoupením od smlouvy jsou si strany povinny vrátit poskytnuté služby. 8.6. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání se zbožím, které přesahuje rámec nakládání nezbytného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Spotřebitel neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud prodávající

nesplnil informační povinnost o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy podle § 3 odst. 1 písm. h). V případě, že je spotřebitel v prodlení se splněním smlouvy o koupi zboží, je povinen dodržet podmínky stanovené zákonem č. 102/2014 Sb.

 

8.6 Spotřebitel může využít formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Uvedený formulář je volně přístupný na webových stránkách prodávajícího.

 

8.7. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy v souladu se zákonem č. 102/2014 Sb. nese náklady na vrácení zboží prodávajícímu dle § 10 odst. 3 zákona č. 102/2014 Sb. a odstoupí-li od smlouvy uzavřené na dálku, také náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit poštou, To neplatí, pokud se prodávající zavázal, že je ponese sám, nebo pokud nesplnil povinnost dle § 3 odst. 1 písm. i) zákona č. 102/2014 Sb.

 

8.8. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby přijaté od spotřebitele na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků; tím není dotčeno ustanovení § 8 odst. 5. Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy č. 102/2014 Sb.

uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů.

 

8.9. Dle § 9 odst. 3 zákona č. 102/2014 Sb. v platném znění není prodávající povinen hradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný než nejlevnější obvyklý způsob dodání nabízený prodávajícím. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na dodání zvolené spotřebitelem a náklady na nejlevnější běžný způsob dodání nabízený prodávajícím.

 

8.10.V případě odstoupení od smlouvy prodávající doporučuje zaslat výrobky doporučeně. Prodávající nedoporučuje zasílat zboží na dobírku, která nebude prodávajícím akceptována.

 

8.11.Při odstoupení od smlouvy nese spotřebitel pouze náklady na vrácení zboží prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí, pokud se Prodávající zavázal nést je sám nebo pokud nesplnil svou povinnost podle § 3 odst. 1 písm. i). Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku

nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů.

 

8.12. Kromě povinností uvedených v odstavcích 1, 3 až 5 a § 9 odst. 3 zákona č. 102/2014 Sb. nesmí uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy vést ke vzniku dalších nákladů nebo jiných povinností pro spotřebitele.

 

8.13.Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zboží a služby, které jsou definovány v § 7 odst. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.

Konkrétně se jedná o následující případy:

(a)poskytnutí služby, pokud bylo s poskytováním služby započato s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo odstoupit od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby,

(b)prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit a který může nastat během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

(c)prodej zboží vyrobeného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na zakázku nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele,

(d) prodej zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo rychlé zkáze,

(e) prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné k vrácení ze zdravotních nebo hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,

(f) prodej zboží, které může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíseno s jiným zbožím,

  1. g) prodej alkoholických nápojů, jejichž cena byla sjednána při uzavření smlouvy, k jejichž dodání může dojít nejdříve po 30 dnech a jejichž cena je závislá na pohybu cen na trhu, který prodávající nemůže ovlivnit, (h)provedení neodkladné opravy nebo údržby, o kterou spotřebitel prodávajícího výslovně požádal; to neplatí pro smlouvy o poskytování služeb a smlouvy o prodeji zboží jiného než náhradních dílů nezbytných pro provedení opravy nebo údržby, pokud byly uzavřeny při návštěvě prodávajícího u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal,

(i)prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, fonogramů nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel tento obal rozbalil,

(j)prodej periodik, s výjimkou prodeje na základě smlouvy o předplatném, a prodej knih, které nejsou dodávány v ochranném obalu,

(k)poskytování ubytovacích služeb pro jiné účely než bydlení, přeprava zboží, pronájem automobilů, poskytování stravovacích služeb nebo poskytování služeb souvisejících s volnočasovými aktivitami, na jejichž základě se prodávající zavazuje poskytnout tyto služby ve sjednaném čase nebo ve sjednané lhůtě,

(l)poskytování elektronického obsahu jiného než na hmotném nosiči, pokud bylo poskytování tohoto obsahu zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

8.14.V případě odstoupení od smlouvy je prodávající povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky ve stejné podobě, v jaké je od spotřebitele přijal. Změna formy vrácení peněžních prostředků spotřebiteli je možná pouze se souhlasem spotřebitele.

8.15. Při odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží, není prodávající povinen vrátit spotřebiteli platby dle § 9 odst. 1 zákona č. 102/2014. Z.z. před tím, než je mu zboží doručeno, nebo dokud spotřebitel neprokáže, že zboží odeslal zpět prodávajícímu, ledaže prodávající navrhne osobní odběr zboží nebo odběr prostřednictvím jím pověřené osoby.

 

8.16. Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy o poskytování služeb a dal-li k tomu před zahájením poskytování služeb výslovný souhlas podle § 4 odst. 6 zákona č. 102/2014 Sb. Z.z. ve znění pozdějších předpisů, je spotřebitel povinen zaplatit prodávajícímu pouze cenu za skutečně poskytnuté plnění do dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy. Cena za skutečně poskytnuté plnění se vypočte poměrnou částkou podle

na základě celkové ceny sjednané ve smlouvě. Pokud je celková cena sjednaná ve smlouvě nadhodnocená, vypočte se cena za skutečně poskytnuté plnění na základě tržní ceny

poskytnutého plnění.

 

8.17.Spotřebitel není povinen platit za

8.17.1.Služby poskytnuté během lhůty pro odstoupení od smlouvy, bez ohledu na rozsah poskytnutého plnění, pokud:

8.17.1.1.1.Prodávající neposkytl spotřebiteli informace podle § 3 odst. 1 písm. h) nebo j) zákona č. 102/2014 Sb., v platném znění.

8.17.1.2.Spotřebitel neudělil prodávajícímu výslovný souhlas se zahájením poskytování služby podle § 4 odst. 6, zákona č. 102/2014 Sb. v platném znění

8.17.2. Plně nebo částečně poskytnutý elektronický obsah, který není dodán na hmotném nosiči, pokud:

8.17.2.1.Spotřebitel neudělil Prodávajícímu výslovný souhlas se zahájením poskytování elektronického obsahu podle § 4 odst. 8 zákona č. 102/2014 Sb. v platném znění

8.17.2.2.Spotřebitel neprohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu podle prvního bodu ztrácí právo odstoupit od smlouvy, nebo

8.17.2.3.Prodávající neposkytl spotřebiteli potvrzení podle § 6 odst. 1 nebo odst. 2 písm. b). 17.8.2. Zákon č. 102/2014 Sb. ve znění pozdějších předpisů

 

8.18.Bylo-li na základě smlouvy uzavřené mimo provozovnu prodávajícího zboží v době uzavření smlouvy dodáno spotřebiteli domů a vzhledem k jeho povaze není možné zaslat zboží zpět prodávajícímu poštou, je prodávající povinen zajistit na své náklady vyzvednutí zboží ve lhůtě dle § 9 odst. 1 zákona č. 102/2014 Sb. Z.z., ve znění pozdějších předpisů

 

8.19.Prodávající poučuje kupujícího, že pokud má být poskytování služby podle smlouvy o poskytování služeb zahájeno před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy nebo pokud kupující požádá o poskytnutí služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy:

 

8.19.1. Souhlasem se zahájením poskytování služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy ztrácí kupující právo na odstoupení od smlouvy, jakmile je služba plně poskytnuta.

 

8.19.2. Prodávající musí mít výslovný souhlas kupujícího se zahájením poskytování služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prohlášení, že spotřebitel byl řádně poučen v souladu s bodem 8.19.1. těchto VOP.

 

Alternativní řešení sporů

 

9.1. Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu. Odpoví-li Prodávající na žádost Spotřebitele podle předchozí věty záporně nebo neodpoví-li na takovou žádost do 30 dnů

ode dne jejího odeslání spotřebiteli, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle ustanovení § 12 zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. K příslušnému

subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím je Slovenská obchodní inspekce (kontakt https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie- spotrebitelskych-sporov.soi), případně jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky

republiky (seznam je k dispozici na adrese http://www.mhsr.sk/ nebo přímo na adrese https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1. Kupující má právo zvolit si, na který z výše uvedených subjektů alternativního řešení sporů se obrátí. Kupující může podat návrh na alternativní řešení svého spotřebitelského sporu na adresu využít platformu pro řešení sporů online, která je k dispozici na

http://ec.europa.eu/consumers/odr/ nebo přímo na adrese https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfmevent=main.home.chooseLanguage.

Alternativní řešení sporů může využít pouze kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v postavení spotřebitele. Alternativní řešení sporů se vztahuje pouze na spor mezi spotřebitelem a prodávajícím, který vyplývá ze spotřebitelské smlouvy nebo se jí týká. Alternativní řešení sporů se vztahuje pouze na smlouvy uzavřené na

na dálku. Subjekt alternativního řešení sporů může návrh zamítnout, pokud vyčíslitelná hodnota sporu nepřesahuje 20 EUR. Subjekt alternativního řešení sporů může požadovat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za zahájení alternativního řešení sporu, a to až do výše 5 EUR včetně DPH. Veškeré další informace týkající se alternativního řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím – spotřebitelem vyplývající z Kupní smlouvy jako smlouvy spotřebitelské, resp. vztahující se ke kupní smlouvě jako smlouvě spotřebitelské jsou uvedeny na internetových stránkách Ministerstva hospodářství Slovenské republiky www.mhsr.sk a v zákoně č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. X. Závěrečná ustanovení

10.1. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu Všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny Všeobecných obchodních podmínek je splněna jejich umístěním na internetových stránkách Prodávajícího. V případě změny Všeobecných obchodních podmínek se vztahy mezi Kupujícím a Prodávajícím řídí Všeobecnými obchodními podmínkami

Obchodními podmínkami platnými a účinnými v okamžiku uzavření Kupní smlouvy až do jejího ukončení.

 

10.2. Kromě obecných ustanovení zákona č. 40/1964 Sb. občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, se na smluvní vztahy (jakož i na jiné právní vztahy, které mohou ze smluvního vztahu vzniknout) s fyzickými osobami, které při uzavírání kupní smlouvy dle těchto VOP nejednají v rámci své podnikatelské činnosti (spotřebitelé), vztahují zvláštní předpisy, zejména zákon č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo zákon o ochraně spotřebitele.

Na základě zákona č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele.

 

10.3. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Reklamačního řádu a Zásad ochrany osobních údajů a Oznámení o ochraně osobních údajů na těchto webových stránkách. Dokumenty – Reklamační řád a Zásady ochrany osobních údajů a Oznámení o ochraně osobních údajů této Webové stránky jsou zveřejněny na doméně Webové stránky Prodávajícího.

 

10.4. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti jejich zveřejněním na Internetové stránce Prodávajícího dne 03.03.2023.

 

Odkaz na formulář pro odstoupení od smlouvy

Odkaz na reklamační formulář

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zamyslete se, než odejdete!

Neriskujte!

Výměna displeje: drahá.

Prevence: moudrá.

Ochrana telefonu folií, která se sama léčí?

Nepřekonatelný poměr ceny a hodnoty!

Nabízíme 10% slevu, abyste si mohli vybrat bezpečnost, dříve než bude příliš pozdě!

Zadejte tento kupónový kód u pokladny!